PENGUMUMAN PENTING!

Segala maklumat terkini mengenai aktiviti Misi kemanusiaan & dakwah di bawah Unit Program Pembangunan dan Dakwah Orang Asli (PPDOA) Yayasan Al-Khalifah boleh follow page FB : https://www.facebook.com/Yayasan.Al.Khalifah/

Sumbangan anda diperlukan & layak mendapat resit pengecualian cukai
(Rujukan: LHDN.01/35/42/51/179-6.6161) dan disalurkan ke dalam akaun Maybank
(Klik Icon):

AL-KHALIFAH FOUNDATION : 5640 1611 8396
_____________________________________________________________________
Saksikan aktivis Yayasan Al-Khalifah beraksi @ TV3 !
_____________________________________________________________________

13 March 2012

PROGRAM BANTUAN KEMANUSIAN DI KOA LUBUK LEGONG BALING KEDAH

10 Mac- Pada sabtu lalu, Program Bantuan Kemanusiaan di  perkampungan asli Lubuk Legong Kedah buat julung-julung kalinya dianjurkan oleh MRA Kedah yang diketuai oleh Dr Mohd Saifullah Alhany B Abd Halim, dibantu oleh MRA Pusat dan Yayasan Al-Khalifah  serta sukarelawan daripada  kolej MAHSA. 

         Dengan slogan 'Meringankan Beban Dengan Seikhlas Hati dan Senyuman', aktiviti yang dilakukan pada program selama sehari itu adalah rawatan kesihatan percuma dan ziarah muhibbah kepada penduduk kampung yang terdiri daripada suku kaum Kensiu. 

       Pihak Yayasan Al-Khalifah sendiri pernah menganjurkan satu program besar sempena program Sambutan Israk Mikraj dua tahun lalu di sini. Insya Allah dalam bulan Mei akan sekali lagi program di  sini bersama pelajar Universiti Utara Malaysia Kedah.




0 komen:

Post a Comment

Yayasan Al-Khalifah
adalah sebuah Badan Bukan Kerajaan (NGO) yang bukan berorientasikan keuntungan (Non Profit Organization) didaftarkan di bawah suruhanjaya syarikat sebagai sebuah syarikat ‘Limited by Guarantee’, ditubuhkan pada 16 November 2006.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...