PENGUMUMAN PENTING!

Segala maklumat terkini mengenai aktiviti Misi kemanusiaan & dakwah di bawah Unit Program Pembangunan dan Dakwah Orang Asli (PPDOA) Yayasan Al-Khalifah boleh follow page FB : https://www.facebook.com/Yayasan.Al.Khalifah/

Sumbangan anda diperlukan & layak mendapat resit pengecualian cukai
(Rujukan: LHDN.01/35/42/51/179-6.6161) dan disalurkan ke dalam akaun Maybank
(Klik Icon):

AL-KHALIFAH FOUNDATION : 5640 1611 8396
_____________________________________________________________________
Saksikan aktivis Yayasan Al-Khalifah beraksi @ TV3 !
_____________________________________________________________________

16 June 2012

XPDC BER'OFFROAD' SAMBIL BERAMAL POS BALAR, POS BELATIM DAN POS BIHAI

1-3 Jun 2012: Ekspedisi sejauh 180 KM  'offroad' melibatkan 9 buah pacuan empat roda (4x4) melengkapkan satu pusingan lengkap ekspedisi terjauh di Gua Musang setakat ini merentasi beberapa buah Pos iaitu Pos Balar, Pos Belatim dan Pos Bihai.

Dengan bertemakan 'Beroffroad Sambil Beramal' ,ekspedisi ini mendapat kerjasama daripada beberapa badan NGO dan Kelab Pacuan Empat Roda iaitu, Yayasan Al-Khalifah, 1Charity, Muhamadiyah International, Prihatin Malaysia, kelab 4x4 Malaysia, kelab 4x4 Perlis dan Kelab Sukan MBPJ.

Misi utama ekspedisi kali ini adalah bagi menyampaikan sumbangan tajaan daripada Maggi ,Nestle dan 1Charity serta mengambil data populasi penduduk kampung yang terkini bagi setiap kampung orang asli yang dilalui. Walaubagaimanapun, tiada sebarang program besar dilakukan seperti ekspedisi-ekspedisi sebelum ini. .










Gambar selebihnya boleh dirujuk di sini ( XPDC OFFROAD AMAL I) dan ( XPDC OFFROAD AMAL II)

0 komen:

Post a Comment

Yayasan Al-Khalifah
adalah sebuah Badan Bukan Kerajaan (NGO) yang bukan berorientasikan keuntungan (Non Profit Organization) didaftarkan di bawah suruhanjaya syarikat sebagai sebuah syarikat ‘Limited by Guarantee’, ditubuhkan pada 16 November 2006.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...